معرفی سایتهایی با فیلم های آموزشی

سایت آپارات (aparat.com) ، سایتی  ایرانی است که سعی در شبیه سازی یوتیوب در ایران کرده است . طبیعتا این سایت به جهت اینکه فقط مربوط به یک کشور است نمی تواند با یک وب سایت بین المللی در زحجم و کیفیت و کمیت رقابت کند اما به هرحال یک سرویس خوب اینترنتی برای ما ایرانی هاست که امیدوارم به مرور زمان مطالب با ارزش تری هم توسط کاربران در ان آپلود شود .
آپارات اکنون پانزدهمین سایت پر بازدید در ایران است .
و ویدیو های های در زمینه های مختلف است .

یوتیوب ، آپارت و وب سایتهای دیگر اشتراک ویدیو ، ویدیو های کاملا متنوعی دارند از کلیپ اهنگ و شیرین کار1ی افراد گرفته تا سخنرانی و مطالب آموزشی و هر کسی به تناسب سلیقه خود می تواند آنچه می خواهد را در آنها استفاده کند و یا چیزی به آن اضافه کند .
وب سایتهایی هم هستند که به شکل تخصصی در زمینه ی ویدیوی آموزشی فعالیت می کنند ، چهار نمونه از وب سایت های ایرانی خوب در این زمینه  را در زیر خدمت شما معرفی میکنم امیدوارم بتونه براتون مفید و جذاب باشد :

وب سایت اول:
http://www.webyad.com ،  وبیاد 
در این وب سایت می توانید مطالب آموزشی خوبی را در قالب فیلم های کوتاه و به زبان فارسی و در زمینه های مختلف بیابید .
وبیاد به شما اجازه می دهد به رایگان از فیلم های آموزشی موجود استفاده کنید و اگر علاقمند بودید درسی جدید را برای سایرین به آن بیافزایید .
وب سایت دوم :
http://maktabkhooneh.org  ، مکتب خونه 
در این وب سایت شما می توانید فیلم های آموزشی دانشگاه های مختلف همچون صنعتی شریف ، تهران ، اصفهان و ...و همچنین فیلم های خود سایت متکب خونه را به رایگان استفاده کنید . زبان فیلم های این فیلم سایت هم فارسی و هم انگلیسی است .

وب سایت سوم :
 http://takhtesefid.org ، تخته سفید 
این سایت در واقع یک سرویس به اشتراک گذاری ویدیو های آموزشی است و کاربران مختلف می توانند ویدیوهای آموزشی را در آن با سایرین به اشتراک بگذارند .برای یافتن یا به اشتراک ویدیوهای آموزشی می توانید از این وب سایت استفاده کنید .


وب سایت چهارم :

http://www.karya.ir ، کاریا 
کاریا، مدرسه کسب و کارهای نوپاست. جایی است که شما با آخرین آموزه ها، ابزارها و متدهای راه اندازی استارتاپ آشنا می شوید.فیلم ها و مطالب آموزشی خوبی را در این وب سایت می توانید بیابید .


www.Modiriran.ir
پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران ایران