5شنبه 27 مهر

سلام

ساعت 12 از خواب بیدار شدم. احساس می کنم درونم پر از حرفهای جدید هست. احساس می کنم نگاهم به دنیا بالغتر شده و بیشتر درک می کنم. چند روزی هست احساس می کنم یک تحلیل گر شدم و توی هر اوضاع و احوالی ذهنم داره تحلیل می کنه . نمی دونم. از یک طرف حس خوبی بهم می ده ولی یک حس که همین الان که دارم می نویسم خیلی پر رنگ شد اینه که نکنه قضاوت کنم. تحلیل ایا با قضاوت همراه نیست؟

الان دارم یک فیلم می بینم در مورد یک معلم المانی به نام کخ که متفاوته و فوتبال رو توی مدرسه در حالی که مقاومت بسیاری وجود داره و فاصله طبقاتی خیلی وجود دارد ترویج می ده. 

بسیار فیلم زیبایی بود. پر از درس مقاومت اصالت تصمیمات درست و افکار صحیح. . ...

واقعا از دیدنش کیف کردم.

اما یک حس دیگه ای که دارم اینه که نمی دونم تصمیمم درست بوده  یا نه. شاید دوری اون خیلی برام سخته و احساس تنهایی می کنم. نمی دونم اینده چی می شه. 

ولی از تجربه بودنش تو اونجا و ادمهایی که ازشون حرف می زنه با توجه به فیلم پاور اف ویژن باید برای ایندا ام یک معنی پیدا کنم. و حس می کنم من حرفی برای گفتن دارم و در اینده نخست وزیر خواهم شد. نخست وزیر یک کشور دیگه و صلح نظم و انسانیت رو ترویج خواهم داد. 

من می تونم و برای همین متولد شدم و ارام ارام پیش می رم ولی درست و دقیق. 

به زودی در زبان انگلیسیدخیلی پیشرفت می کنم و می دونم درهای جدیدی برام باز می شه.

قلمم خیلی مهمه و باید روی سخنوری هم کار کنم ادمها حوصله خوندن ندارن ولی حرف روشون تاثیر می گذاره. البته به شدت کوتاه مدت. به شدت

دوباره مرور کردم نتیجه تست شخصیت و قهرمان درونم فوقالعاده است همه نشدن می ده من می تونم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد