ایجاد اینفوگرافیک

برای ایجاد اینفوگرافیک می توانید آن را به یک گرافیست برون سپاری کنید یا خودتان آن را طراحی کنید. برای طراحی می توانید از نرم افزارهای Adobe elements, Gimp استفاده نمایید. ضمنا، وبسایت های زیر شما را در ایجاد انواع چارت و اینفوگرافیک کمک می کنند:

 

 اینفوگرافیک خود را پخش کنید

برای توزیع و رساندن محتوای اینفوگرافیک خود به مخاطب، بهتر است ابتدا آن روی وبلاگ خود بگذارید، سپس آن روی رسانه های اجتماعی پست کنید. با این روش ترافیک را به سایت خود می برید. همچنین می توانید از روی آن یک ویدیو تهیه کنید و روی سایتهای به اشتراک گذاری ویدیو ارسال کنید. یکی از بهترین رسانه های اجتماعی نوین برای قرار دادن اینفوگرافی تان، سایت «پینترست» (Pinterest) است. جالب است که بدانید، پینترست در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، بیشترین رشد را در میان رسانه های اجتماعی داشته و اکثر کسب و کارها از آن برای جذب مخاطب توسط اینفوگرافی هایشان استفاده کرده اند

یکی از بهترین راه های استفاده از اینفوگرافیک ها برای برندسازی و روابط عمومی شما، ارسال آن برای رسانه هاست. خبرنگاران و رسانه ها از اینفوگرافیک های با کیفیت استقبال می کنند و معمولا آن را با امضای خود شما در پایین تصویر منتشر می کنند.یکی از بهترین راه های استفاده از اینفوگرافیک ها برای برندسازی و روابط عمومی شما، ارسال آن برای رسانه هاست. خبرنگاران و رسانه ها از اینفوگرافیک های با کیفیت استقبال می کنند و معمولا آن را با امضای خود شما در پایین تصویر منتشر می کنند. به این ترتیب توانسته اید برای خود «رسانه اکتسابی» یا Earned Media به دست آورید و نام خود را در برابر مخاطبان آن رسانه قرار دهید.

می توانید به طور اختصاصی اینفوگرافیک تولیدی تان را برای یک رسانه یا خبرنگار خاص بفرستید تا محتوای شما ارزش ویژه تری برای آن رسانه داشته باشد. یا اینکه می توانید آن را از طریق سیستم توزیع محتوای «اخبار رسمی»، برای بازه وسیعی از رسانه ها و خبرنگاران منتخبتان ارسال کنید. با این کار به همه آنها اجازه می دهید که از تصویر شما در رسانه آنها استفاده شود و در عین حال، امضای خود را در پشت مطلب ارسالی تان دارید («اخبار رسمی» شما را رسما به عنوان منتشر و توزیع کننده این مطلب معرفی می کند). به علاوه با این کار اطلاعات تماس و پروفایل کامل شرکتتان را هم برای رسانه ها ارسال کرده اید تا در صورت نیاز با شما برای اطلاعات بیشتر (مصاحبه، گزارش و شاید سفارش تولید مطالب بیشتر) تماس بگیرند و در نتیجه می تواند باعث تقویت روابط عمومی و ارتباط شما با رسانه ها (Media Relations) شود.


منبع: http://blog.akhbarrasmi.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد