6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

هیچ کس از اثر موثر اینفوگرافیگ ها بی خبر نیست! همون داده های تصویری که امروزه اکثر وبمستران و افراد به جای نوشته های پست ها از اونا استفاده میکنن. قطعا اطلاعاتی که در یه مدت زمان کوتاه توسط یه تصویر یا اینفوگرافیک منتقل میشه ، صدسال توسط نوشته انجام نمیشه! اینفوگرافیک ها حالت های خشک و بی رنگ و روی متن ها رو درهم شکستن ، اطلاعات بهتری رو انتقال میدن و با کاربران صمیمی ترن! به همین دلیل میخوام تو این پست ۶ ابزار عالی برای ساخت اینفوگرافیک رو خدمتتون معرفی کنم icon smile 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۱- visual.ly

سایت Visual.ly یه سرویس عالی برای طراحان و اهالی و متخصصان اینفوگرافیکه که مرجعی رو برای ساخت و انتشار اینفوگرافیک های جذاب فراهم کرده. می تونید تو این سایت با Infographic های دیگر طراحان آشنا بشید و اونها رو به اشتراک بگذارید. حتی می تونید با استفاده از رابط کاربری اون و با الهام گرفتن از اینفوگرافیک ها دیگه ، یه اینفوگرافیک زیبا و سفارشی برای خودتون بسازید و اون را در همین سایت با دیگران به اشتراک بذارید. در کل میشه از این سایت با عنوان شبکه اجتماعی اینفوگرافیک ها یاد کرد!

visual.ly

visually 450x449 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۲- infogr.am

سایت اینفو.گرام یه سایت مبتنی بر وب و فوق العاده ست که با تم کاربردی و ابزارهای رایگان و عالی که در اختیارتون قرار میده ، امکان ساخت اینفوگرافیک های قشنگ و جذابی رو براتون فراهم میکنه:

infogr.am

infogram 450x305 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۳- venngage.com

سایت Venngage یه ابزار آنلاین برای ایجاد و انتشار Infographic های شماست که با رابط کاربری اون می تونید اینفوگرافیک های تعاملی و زیبایی رو به صورت سفارشی بسازید و اون رو تو وبلاگ یا وب سایت خودتون و با مخاطبانتون به اشتراک بذارید.

venngage.com

vengage 450x524 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۴- piktochart.com

این سایت فوق العاده یه ابزار مبتنی بر وب برای ایجاد اینفوگرافیک های رایگان ، پولی سفارشی و… ست که توش میتونید با دراگ اند دراپ یا همون کشیدن و رها کردن خودمون اینفوگرافیک های زیبایی بسازید و اونا رو در جاهای مختلط استفاده کنید. خروجی این ابزار تصاویر با فرما JPG و PNG هست. ولی اگر از نسخه رایگانش استفاده میکنید ، یه آرم کوچیک از این سایت تو گوشه اینفوگرافیکی که میسازید میاد!

piktochart.com

pictochart 450x383 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۵- easel.ly

این هم مثل اون چهارتای دیگه یه ابزار فوق العاده خوب و مبتنی بر وب هستش که میتونید انواع اینفوگرافیک رو به صورت رایگان و با فرمت JPG توش بسازید icon smile 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

easel.ly

Easel ly 450x308 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک

۶- vizualize.me

وب سایت Vizualize.me این امکان رو به شما می ده تا با استفاده از ویژگی های خوب اون بتونید رزومه آنلاینی زیبا و سرگرم کننده رو در قالب یه اینفوگرافیک تصویری برای ارائه به کارفرمای خودتون بسازید.
کار با Vizualize راحته و تنها با اتصال به حساب کاربریتون در شبکه اجتماعی لینکدین می تونید تو کمتر از چند دقیقه یه رزومه گرافیکی زیبا تهیه کنید. اگر هم حساب لینکدین ندارین، با ساخت یه حساب در Vizualize میتونید رزومه های آنلاین خودتون رو بسازید.

می توانید نسبت به تغییر رنگ آمیزی ، نمودارها ، فونت های اینفوگرافیک رزومه تون اقدام کنید و یا از تم های مختلف موجود استفاده کنید. آخرسر هم می تونید رزومه تون رو به صورت PDF خروجی بگیرید و یا تو شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید.

vizualize.me

Vizualizeme 450x300 6 ابزار فوق العاده برای ساخت اینفوگرافیک


http://tuts.icomp.ir/post/2444.php

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد